Kaip veikia remarketingas?

Kaip veikia remarketingas?

Supaprastina Remarketingo schema

1 Etapas

  1. Į Jūsų svetainę, iš interneto patenka tikslinių vartotojų srautas.
  2. Kiekvieną iš vartotojų specialus Google Adwords kodas „pažymi“ nustatydamas vartotojui slapuką, kuriame kaupiama tik vartotojo naudojamos naršyklės informacija, bet ne asmeniniai vartotojo duomenys.

2 Etapas

  1. Vartotojas su slapuku užeina į populiarią interneto svetainę, kurioje yra įterptas Google AdSence reklamos rodymo kodas.
  2. AdSence tinklas yra Google AdWords dalis, todėl ši sistema gali nuskaityti vartotojo kompiuteryje išsaugotą AdWords sistemos slapuką ir jo informaciją.
  3. Nuskaičius slapuką, AdWords sistema į AdSence reklamos plotą ištransliuoja Jūsų norimą reklamą.
  4. Vartotojas, neseniai lankęsis Jūsų svetainėje ir pamatęs Jūsų svetainės, paslaugos, produkto reklamą į ją atkreips dėmesį, kadangi jau yra susipažinęs su pačiu produktu anksčiau.
  5. Reklamos efektyvumas vartotojui, kuris jau susipažinęs su Jūsų paslaugomis ar prekėmis yra žymiai didesnis nei vartotojui, kuris tą reklamą mato pirmą kartą ir net nežino, kas tai per produktas yra.

 

Toliau skaitykite Kokia remarketingo nauda Jūsų verslui?

Susiję straipsniai

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap