Kaip skaičiuojama SEO nauda?
Srautas
1-2 vieta ~50%
3-5 vieta ~30%
10-6 vieta ~10%
Tuomet atliekamas tikėtino susidomėjimo apskaičiavimas. Verta laikyti, kad tikėtinas susidomėjimas bus iki 10% nuo gauto lankytojų srauto.
Tikėtinų pardavimų skaičius tikėtina, kad bus 10% nuo susidomėjusių lankytojų skaičiaus. Įprastu atveju (kai lankytojai ateina ne iš paieškos), šis procentas yra tik iki 1%.
SEO paslaugos atsipirkimo skaičiavimas atliekamas padauginus vieno vidutiniško paslaugos pardavimo pelną iš tikėtino pardavimų skaičiaus ir atėmus SEO paslaugos vykdymo kainą.
Ar SEO vertė ir nauda yra tik pardavime?
Buvimas tope. Pelno vartotojų pripažinimas ir pasitikėjimas.
Į SEO naudą reiktų žiūrėti:
1. Visų pirma tik kaip į svetainių optimizavimas vartotojams.
2. Tik kaip į optmizavimą paieškos sistemoms.
3. Optimizuotos svetainės laikosi standartų, o taip sulaukia didesnio vartotojo matomumo ir pripažinimo.
4. Viešųjų ryšių internete daugiafunkcinis naudojimas siekiant populiarumo.
5. Būvimas TOP`uose savaime suteikia naudos, pelno vartotojų pripažinimą ir pasitikėjimą.
6. Monitoringas – padeda stebėti pokyčius tiek tikslinių poreikių rinkoje, tiek techninę būklę svetainėje.