AdWords optimizavimas

1. Paspaudimai/Parodymai

Rezultatas: Nuosekliai optimizuojant kampanijas didėja paspaudimų ir parodymų skaičius, nedidinant biudžeto išlaidų.

 

2. Mokestis (dienos biudžetas)/Paspaudimai

Rezultatas: Tas pats biudžetas, pritraukia daugiau tikslinių lankytojų.


3. Vidutinis mokestis už parodymus /Parodymai;

Rezultatas: Mažinamas mokestis už parodymus ir paspaudimus ir gaunama aukštesnė vieta tarp kitų skelbimų.


4. Paspaudimai/Konversijos;

Rezultatas: Gaunama daugiau konversijų sumažinant konversijos kainą.

 

 

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap