PPC pagrindai

PPC vs SEO

  • Veikia iš karto
  • Didesnė auditorijos pasiekimas
  • Vartotojai ieškantys komercijos, spaudžia komercinius kelbimus
  • Dvi pozicijos paieškoje – dviguba nauda
  • Kontroliuojamas biudžetas

Tvarkingos ir efektyvios PPC kampanijos sudarymo pagrindai

  • AdWords ir Analytics apjungimas
  • Reklamos kampanijos
  • Skelbimų grupės
  • Skelbimai

Kampanijos parametrai

  • Interneto paieškoje vartojami žodžiai ir frazės.
  • Geografinė vietovė.
  • Įrenginių, naudojamų naršyti žiniatinklyje, tipas.
  • Biudžetas
  • Tinkamo turinio svetainės.
  • Didesnis polinkis siųsti el. laišką ar skambinti įmonės telefono numeriu
  • Papildoma informacija (įmonės telefono numeris, žemėlapis ar dar daugiau nuorodų)

Efektyvių skelbimų paruošimas

  • Tikslių raktažodžių panaudojimas
  • Greitas vartotojo problemos sprendimas
  • Naudingas pasiūlymas
  • Dinaminis skelbimų tekstas
  • Tikslinis nukreipimas
  • Veikti skatinantys skelbimai
  • Skelbimų testavimas

Savų skelbimų peržiūros įrankis

Kokybės balas

  1. Parodymu/Paspaudimų santykis (Click Throught Rate)
  2. Nukreipiamas puslapis (Landing Page)
  3. Rezultatų istorija (Historical Performance)
  4. Įvairūs panašumo faktoriai (Various Relevancy Factors)
  5. Reklamos skelbimo panašumas/tinkamumas (Ad Relevancy)
  6. Raktažodžių tinkamumas (Keyword Relevancy)

Paieškos tinklas

  • Reklama tik paieškoje.
  • Galimi tik tekstiniai skelbimai.
  • Skelbimai orientuoti į raktažodžių taikymą.
  • Skelbimai rodomi virš, šalia ir žemiau paieškos rezultatų ir jie yra susiję su paieškos terminais.
  • Skelbimai rodomi tada, kai raktiniai žodžiai atitinka vartotojo paieškos terminą.
  • Taikytina MUP (mokestis už paspaudimą),  MUK (mokestis už konversiją) kainodara.
  • Reitingavimas paieškos tinkle, atsižvelgiama į raktažodžio MUP (mokestis už paspaudimą) ir kokybę.

Turinio tinklas

  • Galimi įvairūs skelbimai (tekstiniai, video, paveiksliukai). (Google neima papildomo mokesčio už skirtingus skelbimų formatus).
  • Galima pasiekti potencialius klientus, skirtingose pirkimo cikluose.
  • Ne kiekvienas potencialus klientas dėmesį sutelkia į paiešką.
  • Ne kiekvienas lankytojas yra pasirengęs pirkti tam tikru momentu.
  • Reklamuotojas turi galimybę atkreipti kliento dėmesį reikiamu laiku.
  • Paveiksliukai ir video yra labai svarbūs, norint populiarinti prekės ženklo žinomumą.
  • Taikytina MUT (mokestis už tūkstantį parodymų), MUP (mokestis už paspaudimą), MUK (mokestis už konversiją) kainodara.
  • Reitingavimas vaizdinės reklamos tinkle, atsižvelgiama  į ankstesnį skelbimo našumą šioje ar kitose sveitainėse, nukreipimo puslapio kokybę, numatytąjį skelbimų grupės pasiūlymą (default bid).
Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap