PPC vs SEO
- Veikia iš karto
- Didesnė auditorijos pasiekimas
- Vartotojai ieškantys komercijos, spaudžia komercinius kelbimus
- Dvi pozicijos paieškoje – dviguba nauda
- Kontroliuojamas biudžetas
Tvarkingos ir efektyvios PPC kampanijos sudarymo pagrindai
- AdWords ir Analytics apjungimas
- Reklamos kampanijos
- Skelbimų grupės
- Skelbimai
Kampanijos parametrai
- Interneto paieškoje vartojami žodžiai ir frazės.
- Geografinė vietovė.
- Įrenginių, naudojamų naršyti žiniatinklyje, tipas.
- Biudžetas
- Tinkamo turinio svetainės.
- Didesnis polinkis siųsti el. laišką ar skambinti įmonės telefono numeriu
- Papildoma informacija (įmonės telefono numeris, žemėlapis ar dar daugiau nuorodų)
Efektyvių skelbimų paruošimas
- Tikslių raktažodžių panaudojimas
- Greitas vartotojo problemos sprendimas
- Naudingas pasiūlymas
- Dinaminis skelbimų tekstas
- Tikslinis nukreipimas
- Veikti skatinantys skelbimai
- Skelbimų testavimas
Savų skelbimų peržiūros įrankis
Kokybės balas
- Parodymu/Paspaudimų santykis (Click Throught Rate)
- Nukreipiamas puslapis (Landing Page)
- Rezultatų istorija (Historical Performance)
- Įvairūs panašumo faktoriai (Various Relevancy Factors)
- Reklamos skelbimo panašumas/tinkamumas (Ad Relevancy)
- Raktažodžių tinkamumas (Keyword Relevancy)
Paieškos tinklas
- Reklama tik paieškoje.
- Galimi tik tekstiniai skelbimai.
- Skelbimai orientuoti į raktažodžių taikymą.
- Skelbimai rodomi virš, šalia ir žemiau paieškos rezultatų ir jie yra susiję su paieškos terminais.
- Skelbimai rodomi tada, kai raktiniai žodžiai atitinka vartotojo paieškos terminą.
- Taikytina MUP (mokestis už paspaudimą), MUK (mokestis už konversiją) kainodara.
- Reitingavimas paieškos tinkle, atsižvelgiama į raktažodžio MUP (mokestis už paspaudimą) ir kokybę.
Turinio tinklas
- Galimi įvairūs skelbimai (tekstiniai, video, paveiksliukai). (Google neima papildomo mokesčio už skirtingus skelbimų formatus).
- Galima pasiekti potencialius klientus, skirtingose pirkimo cikluose.
- Ne kiekvienas potencialus klientas dėmesį sutelkia į paiešką.
- Ne kiekvienas lankytojas yra pasirengęs pirkti tam tikru momentu.
- Reklamuotojas turi galimybę atkreipti kliento dėmesį reikiamu laiku.
- Paveiksliukai ir video yra labai svarbūs, norint populiarinti prekės ženklo žinomumą.
- Taikytina MUT (mokestis už tūkstantį parodymų), MUP (mokestis už paspaudimą), MUK (mokestis už konversiją) kainodara.
- Reitingavimas vaizdinės reklamos tinkle, atsižvelgiama į ankstesnį skelbimo našumą šioje ar kitose sveitainėse, nukreipimo puslapio kokybę, numatytąjį skelbimų grupės pasiūlymą (default bid).