Interneto rinkų tyrimai

Žinojimas ko reikia rinkai – lemia pusę verslo sėkmės.


Pradėdami verslą internete – sužinokite ko konkrečiai ieškoma rinkoje ir su kokiais konkurentais teks susidurti, kokių priemonių imtis, kad pasiekti konkurentų lygį.

Susiduriame su klientais, kurie ateina “pavėlavę” į konsultaciją. Projektas jau sukurtas, į jį investuota daugybė pinigų, tačiau lankytojų srautų nėra, reklama nepadeda. Kai paklausiame ar prieš pradėdami savo internetinį projektą atliko rinkos poreikių analizę internete, dažniausias atsakymas būdavo, kad ne, o kai kurie paklausdavo, o kas tai per daiktas.

Šiaip problemai spręsti 2010 m. birželio mėnesį startavome projektą E-rinka.lt.

Projektas pasileido, rinkos niša internete į kurią jis buvo orientuotas buvo kuriama nuo nulio. Tačiau jau pirmą mėnesį turėjome virš 2000 lankytojų. Už ką esame dėkingi projekto partneriams (vz.lt, viskas.lt ir kitiems). Tuo metu buvome ištyrę 67-ių interneto rinkų nišų vartotojų poreikius internete. Kadangi projektas buvo BETA (pradinė-pavyzdinė) stadijoje, duomenys į sistemą buvo surinkti rankiniu būdu ir nebuvo įdiegta jokių automatinių atnaujinimo mechanizmų. Šiuo metu tobulindami SEOtyrimai.lt darbo procesus ir stebėdami Google pokyčius renkame naujausią informaciją, kaip E-rinka.lt sistema gali būti patobulinta ir maksimaliai automatizuota.

Pilną projekto įgyvendinimą pasaulinėm rinkom investuotojai iš JAV įvertino virš 3 mln. dolerių. Kolkas šis projektas “kabo” INTERNET IDEAS LTD “Startup`ų lentynoje”. Jei susidomėjote projektu ir norėtumėte padėtį jį vystytį – prašome rašyti el. paštu info@e-rinka.lt.

Kas sudaro interneto rinkos tyrimą

  1. Atliekama raktažodžių analizė. Išanalizuojamos pagrindinės rinkos frazės, surandamos susijusios rinkos frazės, atrenkamos efektyviausios rinkos frazės. Analizė atliekama su Google Keyword Tools įrankiais, vėliau paruošti duomenis, analizuojami pagal SEOtyrimai.lt paruoštą sistemą.
  2. Pagal atrinktas 10 geriausių rinkų frazių atliekamas konkurentų tyrimas, kokias frazes jie naudoja, pritraukti lankytojams.
  3. Surandami papildomi raktažodžiai ir jie ištiriami, su Google Keyword tools.
  4. Sudaromas bendras raktažodžių sąrašas ir parenkamos 5 efektyviausios raktinės rinkos frazės, kurioms rekomenduojama atlikti optimizaciją.
  5. Sudaromas sąrašas raktažodžių, kuriems rekomenduojama užsakyti Google AdWords reklamą.
  6. Pagal parinktas 5 pagrindines rinkos frazes, išnanalizuojami konkurentai: koks jų vidinis svetainės optimizavimo lygis, koks jų išorinis optimizavimo lygis.
  7. Analizuojamos raktažodžių naudojimo tendencijos.
  8. Pateikiamos išvados ir siūlymai, kaip reiktų įeiti į pasirinktą interneto rinkos nišą.

Šiuo metu atliekame interneto rinkų tyrimus tik pagal individualius užsakymus.

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap