Interneto rinkos tyrimas

Tai pirmasis tinklalapio optimizavimo paieškos sistemoms etapas. Dar šis etapas gali būti vadinamas raktažodžių tyrimu, konkurentų internete analize, rinkos tendencijų analize, tačiau tai tik sudėtinės šio tyrimo dalys.

Interneto rinkos tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kurias raktines frazes naudojant verta optimizuoti Jūsų svetainę, su kokiais konkurentais ir kokiu jų kiekiu teks kovoti dėl aukštesnių pozicijų, kaip šie konkurentai pasiruošę paieškos sistemų atžvilgiu. Nustatyti dabartines Jūsų tinklalapio puslapių pozicijas pagal šiuos raktažodžius.

Tyrimo metu išsiaiškinami ir potencialūs Jūsų verslo internete partneriai.

Vien tik paieškų vidurkių skaičiai konkrečioms raktinėms frazėms būna netikslūs, kadangi skaičiuojami imant paskutinių 12 mėnesių paieškų vidurkius. Būtina žinoti, kada šių raktažodžių naudojimas yra dažnas, ar galioja sezoniškumo taisyklės, o gal tai buvo išprovokuota konkurentų reklaminės akcijos reakcija? Paieškos tendencijų žinojimas leidžia tiksliau pasirinkti optimizuojamas raktines frazes.

Šio proceso metu reikalaujame, kad klientas įsitrauktų į tyrimo procesą, kadangi šio etapo metu statomas pagrindas tolimesnei optimizavimo strategijai. Mes galime nustatyti skaičius, tačiau jų interpretuoti, nebūdami rinkos dalyviais, tikrai negalime. Tik su Jūsų pagalba galime gauti geriausius rezultatus ateityje. Todėl planuodami užsakyti optimizavimo paslaugas – rezervuokite ir savo laiką šiam procesui įgyvendinti.

Toliau pereiname prie kito optimizavimo etapo – vidinio optimizavimo.

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap