Išorinis optimizavimas

Daugiausiai, net 80% aukštą reitingavimą paieškos sistemose lemia išorinis optimizavimo procesas.

Šis procesas unikalus, nes kuriami ne tik technologiniai ryšiai, bet ir verslo santykių ryšiai, viešieji ryšiai internete bei dalinamasi įtakos zonomis toje rinkos nišoje.
Išorinio optimizavimo metu Jūsų tinklalapio puslapiai įgyja autoritetą gaudami rekomendacijas – atgalines nuorodas – iš tos pačios rinkos kitų autoritetų.

Nuosekliai kurdami ir platindami unikalų turinį apie Jūsų paslaugas, kuriame ir Jūsų autoritetą internete. Galutinis rezultatas – Jūsų verslas tampa lyderis rinkos nišos interneto paieškoje.

Yra įvairių išorinio optimizavimo strategijų, tačiau visų jų tikslas – kurti kokybiškas atgalines nuorodas į Jūsų puslapius, naudojant tinkamas raktines frazes.

Vienas iš pradinių nuorodų kūrimo etapų – tinklalapio registravimas interneto svetainių direktorijose. Tačiau tai vienkartinis veiksmas, duodantis tik pusėtinos kokybės atgalines nuorodas. Šių direktorijų sąrašą pastoviai atnaujiname, sekame direktorijose esančias nuorodas, ar jos yra vertingos optimizavimo procesui ir ar jos nėra pašalinamos per tam tikrą laiką. Įtraukimas į direktorijas vyksta pastoviai, ne per trumpą laiką, o išdėstant vis naujų direktorijų įtraukimą laike. Taip nuorodų tinklo kūrimas atrodo natūralesnis Google paieškos varikliui.

Pastovus nuorodų kūrimas vykdomas rašant unikalų turinį ir jį platinant internete su nuorodomis į Jūsų puslapius.

Nepamirškime ir Jūsų partnerių internete bei tinkamų nuorodų apsikeitimo strategijų.

Nuorodų pirkimas reta, tačiau retkarčiais SEOtyrimai.lt naudojama strategija. Nuorodų pirkimas gali būti pavojingas dėl kelių priežasčių: visų pirma turite būti garantuoti, kad nuoroda, kurią perkate, nebus pašalinta anksčiau laiko, antra nuorodos pirkimas turi garantuoti jos egzistavimą tame puslapyje mažiausiai 24 mėnesius. Tai turi būti patikimas ir autoritetingas Jūsų rinkos nišos šaltinis internete.

Tikslinės auditorijos forumai. Dalyvaudami diskusijose, tikslinės auditorijos forumuose, ne tik kuriame tikslingas nuorodas, bet ir pritraukiame tikslinius vartotojus į Jūsų svetainę. Čia svarbiausia – unikalus ir vertingas turinys vartotojams.

Socialiniai faktoriai paskutiniu metu tapo labai svarbūs reitingavimo procese. Tačiau, kad socialiniai faktoriai, tokie kaip turinio plitimas Facebook ar Twitter kanaluose suveiktų, reikia gauti atitinkamą sklaidą, kurią, deja, Lietuvos rinkoje gan sunku pasiekti dėl mažo rinkos vartotojų kiekio, nekalbant apie nišinių rinkų dydžius. Tačiau šio faktoriaus nereikia pamiršti ir turinio platinimą socialiniuose tinkluose reikia vykdyti.

Kiekviena nuoroda yra svarbi, tačiau būtina ir pamatuoti kiekvienos nuorodos gavimo naudingumą Jūsų reitingams. Todėl kitas optimizavimo etapas – pastovus SEO rezultatų monitoringas.

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap