Vidinis optimizavimas

Nors ši tinklalapio optimizavimo proceso dalis lemia tik 20% sėkmės Google reitingavimo procese, tačiau tai vienas svarbiausių etapų, padedančių Google paieškos robotams suprasti Jūsų svetainę taip, kaip Jūs to pageidaujate. Taip pat, tai yra būdas pateikti tiksliniams rinkos vartotojams būtent tą informaciją, kurios jie ieško, ar nukreipti į tinkamą informaciją per puslapio turinį.

Vidinio optimizavimo tikslas – sutvarkyti Jūsų svetainės kodą ir struktūrą, kad Google paieškos robotai ją suprastų tinkamai ir atitinkamus svetainės puslapius reitinguotų pagal reikiamas frazes.

Kiekvienas svetainės puslapis turi būti unikalus ir orientuotas į tam tikrą vartotojų grupę Jūsų tikslinėje rinkoje.

Šis procesas susideda iš dviejų dalių:

  1. Svetainės SEO audito,
  2. Svetainės puslapių struktūros sudarymo.

Svetainės SEO auditas

Atliksime svetainės SEO auditą ir pateiksime visus neatitikimus bei pasiūlymus, kaip reiktų pakeisti tam tikras svetainės dalis ar programinį kodą.

Išanalizuosime turinio valdymo sistemos galimybes bei pateiksime išvadas, ką reiktų įdiegti, kad pilnai galėtumėte valdyti savo svetainę paieškos sistemų atžvilgiu.

Svetainės struktūros sudarymas

Remdamiesi interneto rinkos tyrimu sudarome Jūsų svetainės struktūrą, orientuotą į jau egzistuojančius vartotojų poreikius internete. Kiekvieną puslapį orientuojame į atitinkamą raktažodį. Juk Google paieškos rezultatuose Jūs matote tik vieną rezultatą į vieną domeną (būna ir išimčių). Todėl neleiskite Googl‘ui pačiam nuspręsti, kuris puslapis geriau yra orientuotas į tam tikrą raktažodį. Priverskite Google žaisti pagal savo taisykles. Šis procesas praktikoje dažnai užtrunka ilgiausiai (nuo 1 savaitės iki 4 mėnesių). Čia susipina balansavimas tarp vartotojų susiformavusių poreikių, verslo kalbos taisyklių ir lietuvių kalbos taisyklių. Taip pat turi būti priimami politiniai įmonės sprendimai, susiję su įmonės pozicionavimu rinkoje.

Kaip pavyzdį galime paimti vienos kompanijos paslaugą. Dėl konfidencialumo įsipareigojimų pavadinimai nėra atskleisti.
Taigi paslauga, kuri buvo šalutinė, bet klientai ją teikė per partnerius, tačiau didelio dėmesio šiai paslaugai neskyrė, buvo įtraukta į tinklapio struktūrą. Be abejo, šis raktažodis į svarbiausiųjų sąrašą nepakliuvo, tačiau vien vidinio optimizavimo dėka, šis puslapis pagal atitinkamą frazę pasiekė TOP5, o įmonė pradėjo gauti daug užklausų (~30 per mėnesį) dėl konkrečios prekės gamybos. Galutiniame etape, puslapis iš struktūros buvo pašalintas, kadangi pradėjo reikalauti pakankamai daug įmonės resursų, kurie neatsipirkdavo iš gaunamų užklausimų.

Kaip matote, sudarant svetainės struktūrą, reikia numatyti daugelį dalykų, kurių SEO kompanija negali žinoti. Čia vėl gi – be užsakovo pagalbos neapsieinama.

Visgi, suderinus reikiamą struktūrą ir paruošus turinį (dažniausiai iš kliento pusės) puslapiams, ją padedame sukelti (nebent klientas pageidauja tai atlikti pats).

Atliekame reikiamus monitoringo darbus ir nustatome kliento tikslinių raktažodžių pozicijas prieš ir po darbų įvykdymo.

Vidinis optimizavimas yra būtinas, tačiau turi vienodas taisykles visoms interneto svetainėms, tvarkingi gali būti visi, tačiau tai lemia, kaip ir minėjome pradžioje, tik 20% sėkmės reitingavimo procese. O išskirtinumą puslapiams reitingavimo procese suteikia – išorinis optimizavimas.

Klientų atsiliepimai:
Paslaugomis ir
pasiektais rezultatais
jau naudojasi:

SEOtyrimai.lt © 2008 – 2019. Seohelis.lt | Laisvės al. 59, Kaunas, Lietuva | +370 675 00 227 | info@seo.lt | sitemap